خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

دلم می خواد زودتر درسم تموم بشه. 

دلم می خواد زودتر به اهداف کاریم برسم. 

دلم می خواد فرصتی کافی پیدا کنم بشینم کتابهای رمان نویسندگان مورد علاقمو بخونم. 

دلم می خواد ..... 

 

نمی دونم چرا وقتی آدم کارای درسیش به نقطه اوج می رسه دلش همه چیز می خواد. وقتی کاراش تموم میشه، دوست داره به نوعی درس خوندنو ادامه بده. من الان در اوج پروژه ام هستم و دلم همه چیز می خواد!!!!!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.nirvanatrance.blogsky.com

دنیای بعضی ادما چقدر کوچیکه .

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

می دونی چقدر درک کردم که چی گفتی؟ وقتی فشار درس نیست، با حسرت به اون دوران فکر می کنی و وقتی در اوج درس خوندنی، چنان کتابهای مورد علاقه ات جلو چشات رژه می رن که همش فکر می کنی، کی می شه من وقت کنم همشونو بخونم.
(برای من، استرس پروژه به قدری زیاد بود که تا روزی که تموم نشد، معنی حتی لحظه ای استراحت رو متوجه نشدم.)

رایان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ

موفق باشین
تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد