خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

هر کسی  اثر انگشت و خصوصیات منحصر بفردی داره. چه خوبه که آدم در زندگیش و اجتماعش کارهای منحصربفرد و با ارزشی انجام بده که بتونه به اونها افتخار کنه و وقتی برگشت گذشتشو نگاه کرد بتونه بگه که زندگیش ارزش اینو داشته که بدنیا بیاد.

نظرات 3 + ارسال نظر
یکی مثه هیچ کس چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ http://yekimesehichkas.blogsky.com

از لیست وبلاگ های به روز شده اومدم.
عنوان جالبی و انتخاب کردی.(لبخند)

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

من فکر می کنم ویژه و منحصر به فرد و فوق العاده بودن مهم نیست. مهم اینه که بهترین چیزی بشی که می تونی بشی.
ممکنه باارزش باشی ولی مهم حساب نیای و یا عکسش مهم حساب بیای ولی ارزش نداشته باشی.
البته فهمیدم غرضت چیه. می گی زندگی نباید اون قدر پوچ بگذره که وقتی تمام شد هیچ چیز برای بالیدن بهش وجود نداشته باشه

یه خواننده همیشگی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

وبلاگت برای من پر از امید و انگیزه است... خواستم بگم مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد