خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

در سیستم های موفق نحوه چینش اعضا بگونه ای است که هر چه از پایین به طرف بالا حرکت می کنیم، نقش تخصص و کارآمدی پر رنگتر می شه مسلم هم هست که در چنین حالتی سیستم جواب میده و حرکتی رو به جلو داره. 

حالا اگر برخلاف این چینش عمل بشه و جایگذاری ها درست نباشه مطمئنا نتیجه کار خوب نمی شه یا حداقل سیستم دچار خطا می شه. 

فاجعه اینجاست که درست عکس حالت اول رخ بده و هر چه از پایین به سمت بالا بری ببینی افراد خزوخیل تر و بی عرضه تر و ناکارآمد تر می شن. مسلمه که حاصل کار چنین سیستمی ناکامیه. حالا هر چی هم بخوان با حرف و سروصدا سیستم را کارآمد نشون بدن پای عمل که میرسه نتیجه فاجعه میشه و گندش در میاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

حرفت درست ولی یه اعترافی بکنم؟
من تا حالا کلمه " خزوخیل تر" رو نشنیده بودم.
اون وقت این یعنی همون بی عرضه و ناکارامد؟

خزوخیل یعنی آدم بیخودیَ لمپن و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد