خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

صبر

این از نظر من یک واقعیته که دنیا و طبیعت خودش بزرگترین معلم و تجربه است. گذشت زمان هم همه چیز را حل میکنه و اصل و درستی را از فرع و نقص جدا می کنه به عبارتی سره را از ناسره نشون میده. فقط این وسط آدمی را صبر بباید که متاسفانه آنچه یافت می نشود آنم آرزوست!!!! 

مولوی میگه: 

صبر تلخ آمد ولیکن عاقبت                                                   میوه شیرین دهد پر منفعت

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

صبوری، حلال بسیاری از مشکلاته ولی گاهی، صبر هم چیزی رو حل نمی کنه و حتی مشکلات رو عمیقتر می کنه. از رو تجربه می گم که این، نسخه ای نیست که همیشه بشه پیچید. حیف که حتی خودم از تجربه ام نمی آموزم و بیش از اونکه باید صبوری پیشه می کنم.
راستی متوجه ام منظور شما، چه نوع صبری هست. عجول نبودن برای آشکار شدن حقیقت

دقیقا متوجه منظورم شدین.
قبول دارم که گاهی صبر چیزی رو حل نمی کنه یا شاید هم مشکلو بیشتر کنه که البته اون دیگه اسمش صبر نیست وقت تلف کردن و انتظار بیهوده هستش. فکر کنم انتظار یک محدوده بیشینه و کمینه داره تا بتوان اونو صبر معنا کرد و کمتر و بیشترش میشه عجله و انتظار خام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد