خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

دقت کردی جدیدا معنی عشق و محبت و دوست داشتن هم داره به کل زیر سوال میره و حالت مشمئزکننده ای به خودش میگیره. 

به خیلی ها که نگاه می کنی میبینی دایم درگیر مسائل مبتذل و پیش پا افتاده ای هستند که اسمشم عشق می ذارن. جالب اینه که هنوز از شر قضیه خلاص نشدن یک داستان دیگه رو میشه. 

من واقعا نمی فهمم چه جوری میشه که طرف تو چند تا برخورد ساده وابسته میشه.  

گاهی هم همزمان وابسته چند نفر میشه!!!!! 

مسخره تر اینه که هنوز همو نشناختن، اصلا نمی دونن که چه مشترکات و تفاوت های فکری دارن، یه قولهایی هم به هم میدن بعدشم که همونطوری که از اولش مشخصه رابطه به هر دلیلی قطع میشه، تجربه نمی گیرن و داستان بعدی رو شروع می کنن. 

فقط باید گفت وااسفا 

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

حال من که به کل از هر چه اسم عشق داره مشمئز می شه. اصلا در این موارد اظهار نظر نمی کنم چون به کل به نظرم خواب و سرابه

اریا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام دوست خوب.
اگر فرض کنیم که علت این رفتارها میل ج.نسی نباشه به نظر من ریشه اصلیش در نداشتن یک همدل واقعی تو این روزاست که باعث میشه فرد هر کی رو دید بهش وابسته بشه.
با این حال من فکر می کنم علت اصلی همون عامل اولیه که گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد