خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

وقتی فیلمی مثل اخراجی ها (ندیدمش البته، ولی خب معلومه چیه دیگه، همون یکشو دیدم بسمه!!!!) میشه فیلم محبوب دیگه چی باید گفت. هم چیز باید به همه چیز بیاد دیگه. 

فقط این وسط دریغ از آینده این مملکت که داره از لحاظ فرهنگی دچار فروپاشی میشه. 

داریوش تو کتیبه گنجنامه میگه خدایا ایران را از دروغ و خشکسالی نجات بده. فکر کنم اگه الان بود خیلی چیزها رو باید اضافه میکرد مثل: سطحی نگری، تنبلی، لمپنیسم و... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

منم وقتی این فیلمو دیدم احساس کتک خورده ها رو داشتم. به شعورم توهین شده بود و حالم بد بود که با تماشای این فیلم، چنین اجازه ای داده بودم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد