خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

امروز بحثی دو تا بحث داشتم با دو تا دوست مختلف. یکی در مورد صحت تاریخی که الان به دست ما رسیده و یکی دیگه هم در مورد روند صعودی یا نزولی دنیا و انسانیت. بعضی مواقع خودمم دیگه خسته میشم از اینکه گاهی با دوستام بحث های اینطوری می کنیم. مگه قراره ما دنیا رو بسازیم یا اصلا تاثیری هم داره این حرفها. حالا فرضا ایرانیان باستان و تمدن هخامنشی یک توهم و یا تحریف بوده یا واقعیت چقدر اهمیت داره. مهم اینه که هر چی بودیم و داشتیم الان اینیم و بازم مهم اینه که هر کسی با دید باز و پشتکار کار خودشو خوب انجام بده. یا فرضا این که انسانیت و دنیا رو به افوله یا صعود چه تاثیری تو حال فعلی ما داره. هر چی که هست فعلا همینه. این خود ماییم که می تونیم حداقل خودمون سعی کنیم خوب باشیم. گاهی بعضی مواقع بعضی بحث های ظاهرا جدی خیلی هم جدی نیست و وقت تلف کننده و سرکاری میشه. دنیا داره کار خودشو می کنه و هر کسی هم نقشی داره این وسط. اصلا نباید خیلی جدی گرفتش مهم اینه که آدم سعی کنه به اهداف خوب خودش برسه و موفق باشه و لذت ببره به قول خیام: 

ساقی گل و سبزه بس طربناک شده است 

دریاب که هفته دگر خاک شده است 

می نوش و گلی بچین که تا درنگری 

گل خاک شده است و سبزه خاشاک شده است 

آره مهم این زمانه که داره می گذره پس باید خوش بود و قدرشو دونست. 

البته این کارم درست بلد نیستیم ها!!!!!!:--))

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

باز تو فاز دلزدگی از همه چیزم و نمی خوام به هیچی فکر کنم..
دیروز دوستی ازم حالمو می پرسید. بنای شوخی گذاشتم و چیزایی گفتم که حتی فرصت نداد، خودم منکر بشم. خودش گفت، این کارا ازت بر نمی یاد!
انگار گروه خونیم جز درس و موسیقی و نوشتن به هیچی نمی خوره. هر کار دیگه ای سریع بی حوصله ام می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد