خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

دم از انسانیت زدن گاهی اوقات بجای اینکه نشون دهنده عظمت روحی و... طرف باشه نشونه ضعف طرفه. 

انسانیت باید تو رفتار و کردار آدم ها باشه. 

بعضی ها وقتی کم میارن به حرف های قشنگ رو می یارن. بهتره که آدم همیشه تو رفتارش انسانیت دیده بشه نه تو حرفاش. 

بعضی مواقع آدم ها در چنبره خودخواهی ها، غرور، خودبزرگبینی ها و... گرفتارن با این حال، دنیا که کار خودشو داره میکنه، طبعا این تضاد بین دنیای ذهن آدم ها با واقعیت بیرونی به مرور زمان بیشتر میشه و طرف کم کم، کم میاره، از اون موقع است که بجای قبول اشتباهات و حرکت به سمت جبران طرف کم میاره و توجیهات با استفاده از انسانیت و... شروع میشه. 

فقط نمی دونم کی قراره آدمها به خودشون بیان. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ماهی سیاه کوچولو شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

یه کم برام گنگ بود. یعنی چی برای توجیه خودشون، دم از انسانیت می زنند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد