خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خسته شدم از اینکه سقوط طرفو پیش بینی می کنم و بعد از یه مدت میبینم پیش بینیم درست بوده، من که قطعا خیلی باتجربه نیستم که بتونم  تحلیلگر خوبی باشم، طبعا طرف خیلی سطحیه ولی خودشو عمیق می دونه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایده جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

ربطی به سطحی بودن طرف هم نداره... منم خودمو باتجربه نمیدونم اما این سقوطها رو خوب پیش بینی میکنم. گاهی وقتها فکر میکنم نکنه اون اطمینانی که من از سقوط طرف دارم باعث میشه یارو تالاپی پرت شه پائین... انگار که من ایجادش کردم. ولی در هر حال قبول داری کسایی که سقوط می‌کنن لزومن آدم سطحی نیستن.

ماهی سیاه کوچولو شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ

من این حسو نسبت به خودم دارم. از پیش خیلی چیزها رو پیش بینی می کنم ولی دقیقا به همون سمتی حرکت می کنم که می دونم نهایتش تلخ کامیه. گاهی یه چیزهایی انگار اون قدر مسخت می کنه که حتی قدرت اراده تو، ازت می گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد