خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

کشور در حال پوست اندازی و گذر از دوره ای به دوره ای دیگر است. 

حالا خروجی این گذر چی باشه را هنوز دقیق نمی دانم. 

البته چندگزینه را می شود حدس زد که البته بستگی به نحوه اجرای بازیگران حاضر در صحنه و باز هم البته تماشاچیان (به قول شاملو تماشائیان)(همون مردم!!!!)  صحنه هم دارد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
یک پیشنهاد برای تو شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

سلام شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

دانلود آلبوم جدید داریوش، معجزه خاموش، با کاور های زیبا -;{@

ایده شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

اصفهان رو دیدی؟ چه طوری ریخته بودن تو خیابون برای الف. نون؟؟؟؟؟؟ یعنی به عمرم اینقدر جمعیت یه جا ندیده بودم... خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کناد!

ماهی سیاه کوچولو شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

دوره های قبل و رقابتها رو به یاد دارم ولی تو این دوره، چیزهای ناخوشایندی رو احساس می کنم. چیزی غیر از مثلا افشاگریهایی که همه از قبل می دونستند و یا انواع بی اخلاقی ها. کینه و دشمنی ای بین مردم حس کردم که خطرناکه. نمی دونم شاید جنگ داخلی کمی اغراق باشه ولی اگه وضع همین جوری پیش بره کسی نمی تونه دقیق بگه گرفتار چه چیزهایی نخواهیم شد. ایران لبه پرتگاه ایستاده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد