خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

نمی دونم چرا همیشه شکست دقیقا از لحظه ای که فکر می کنی برنده ای شروع میشه. 

این نیز بگذرد، راهی طولانی در پیش است، امید بایدت.

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی خانوم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

ما شکست نخوردیم
مارو شکستن...

منظورم رو بد فهمیدی!!!!
ما شکست نخوردیم. شکست برای طرف مقابل شروع شده

اریا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

به امید خدا شاهد برچیده شدن مکر و فریب خواهیم بود

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

راهی "بس" طولانی در پیش است و امید نیز، همین گام اول است که برداشته شد..

مهدی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.mehdiahs.blogfa.com

طرف باطل که شکستش حتمی است اما ترس از آن است که آتشش دامن گیر انقلاب و امام ومردم و میر حسین شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد