خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

این چند وقته اوضاع یه جورایی بود که کمتر به خودم فکر می کردم. با این حال شرایط هر طور که باشه آدم نباید هدف شخصی خودشم گم کنه و اونو در کنار هدف عمومیش باید پیگیری کنه. مصمم تر شدم که بیشتر رو پروژم تمرکز کنم تا زودتر شرایط کاریم عوض بشه و قدرت تصمیم گیریم برای آینده  بیشتر بشه. یه جورایی افسردگی شخصیم با عمومیم ترکیب شده و جالبه که مصمم ترم کرده!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
مدتها بود که دیگه به وبلاگم نیومده بودم آخه یه روزایی این وبلاگ سنگ صبورم بود اما حالا اونم باعث میشه دلم بگیره..کوتاهیمو واسه دیر سر زدن بهت ببخش
دلت شاد

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ

دقیقا حرفتو می فهمم. این همون حسیه که من دارم.
ولی یه جورایی شرایطو که دیدم اتفاقا امیدوارتر شدم. اصلا توقع همین قدر تحرکو از مردممون نداشتم. همیشه امیدی هست حتی در اوج ناامیدی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد