خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

آدم عاقل بر اتفاقاتی که در زندگی باهاشون مواجه میشه غلبه می کنه و سوار اونها میشه، ولی حوادث زندگی بر آدم غافل غلبه میکنه و سوار اون میشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
استر دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://tavalode2bre.blogsky.com

سلام دوست عزیز به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنی.

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

گاهی موج حوادث اون قدر سنگینه که غافلگیرت می کنه. ضربه اولو که می خوری چنان گیج می شی که تو رو به زیر می کشه. مهم اینه که همیشه افتاده و به زیر باقی نمونی. ناامیدی بدترین درده. هیچ وقت نباید امیدو از دست داد.. امید به اراده آدمی..

اریا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

البته گاهی حوادث زندگی چنان پی در پی و مسلسل وار بر پیکر ادم فرود میاد که انسان درب و داغون میشه و خیلی باید قوی بود که ازشون جلو بیفتی .
یه وقتایی ادم اگه یه کم وابده دیگه جمع کردن بقیه زندگی باکرامالکاتبینه .ولی در کل موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد