خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

دنیا دار مکافاته. این جمله رو هممون از بچگی میشنویم ولی فکر کنم درصد کمی از مردم به این جمله اعتقاد داردن. ولی واقعا همچین چیزی هست. اگر تاریخ صد ساله اخیر ایران رو مخصوصا این دوره متاخر رو با دقت و بدون سانسور بخونین به این نتیجه میرسین. مطمئن باشین. 

ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار       تا باز که او را بکشد آن که ترا کشت

نظرات 3 + ارسال نظر
.سپندار . شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

موافقم
اونقدرها سند و مدرک ندارم ولی تا اونجایی که دیدم قانون دنیا از هیچ عملی نمی گذره .

.سپندار . دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://nezakat.blogsky.com

سلام

عیدت مبارک

آرزوی بهترینها رو در سال جدید برایت دارم

فاطمه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

مهم اینه چطور بهش نگاه کنی اگه خوب نگاه کنی بهشته اما اگه زیاد سخت بگیری همون مکافاته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد